Giati grafete greeklish.

George Kourtis gkourtis at freemail.gr
Wed Sep 18 21:11:00 EEST 2002

Αν δούμε την ιστορική πτυχή του θέματος, και οι έλληνες τυπογράφοι κάποια
στιγμή βαρέθηκαν να βάζουν οξείες και δασείες περισπωμένη και τόνους και
άρχισαν να τις καταργούν από τις εφημερίδες.
Το αποτέλεσμα ήταν κάποια στιγμή να επικρατήση ή σημερινή έκδοση των γραπτών
ελληνικών.
Το θέμα είναι ότι όταν τα πράγματα γίνονται λόγο αγοράς επικρατούν κάποιες
τάσεις λίγο πολύ τυχαία και αστούμπαλα.
Δεν κάθισε καμία ομάδα ανθρώπων με καθαρό μυαλό να μελετήση άν η ποιές
επιδράσεις θα είχε η κατάργηση των τόνων κτλ.
Όταν όλα γίνονται τυχαία κάποια στιγμή το αποτέλεσμα είναι το χάος.

Τώρα θέλω να σημειώσω ότι όποιος από συνήθεια γράφει Γρεεκλισσ προωθεί την
πολιτική κατάργησης της γραφής με Ελληνικούς χαρακτήρες και την
αντικατάσταση τους με τους Λατινικούς.
Δεν λέω ότι αυτό είναι καλό ή κακό, απλά πρέπει όποιος κάνει κάτι να ξέρει
τι κάνει.

Όσο για την ταχύτητα γραφής, προσωπικά από νέος 20 ετών περίπου (τώρα είμαι
37) πήρα ένα βιβλιαράκι για της σχολές γραφομηχανής και μόνος μου με την
μέδοθο aaaallll aaaa lllll ssss kkkk ssss kkkk (δηλ: "πάτα ξανά και ξανά σαν
χαζός μέχρι να μάθεις" ) έμαθα τυφλό.

Το αποτέλεσμα είναι ότι όταν γράφω κώδικα το κάνω αισθητά ποιό γρήγορα από
άλλους με μεγάλη εξικονόμιση χρόνου.
Σε όσους ασχολούνται επαγγελματικά με προγραμματισμό και χρήση Υ/Η προτείνω
να μάθουν τυφλό.

Για την ορθογραφία: πάντα ήμουν ανορθόγραφός, τώρα το word (καλά μη
φωνάζεται) με διωρθώνει αυτόματα και στρώνω.

Προτείνω άρα τυφλό και Ελληνικά.

Γιώργος.