Giati grafete greeklish.

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Sep 18 22:39:01 EEST 2002

On 2002-09-18 21:05, George Kourtis <gkourtis at freemail.gr> wrote:
> Για την ορθογραφία: πάντα ήμουν ανορθόγραφός, τώρα το word (καλά μη
> φωνάζεται) με διωρθώνει αυτόματα και στρώνω.
>
> Προτείνω άρα τυφλό και Ελληνικά.

Εγώ πάντως τα flamewars μου τα θέλω σε χρώμα μωβ, αν γίνεται.

Σοβαρά τώρα, εκτός από τις λίγες φορές που είμαι αναγκασμένος εκ των
πραγμάτων να δουλέψω σε μηχάνημα που τρέχει κάποια έκδοση του FreeBSD
που δεν έχω ρυθμίσει ακόμα τα ελληνικά του (π.χ. αμέσως μετά από ένα
disk/filesystem crash του FreeBSD-current) δεν βλέπω λόγο γιατί
κάποιος να γράφει μόνιμα σε greeklish.

Από την άλλη, μερικές φορές τα βλαμμένα τα Windows terminal clients
που αναγκάζομαι να χρησιμοποιώ σε netcafe's και αντίστοιχα μέρη
παθαίνουν πατατράκ μόλις δούνε ελληνικό χαρακτήρα, ανεξάρτητα από το
αν εγώ έχω ρητά δηλώσει πως θέλω να χρησιμοποιούν ελληνικό font.

Δεν μπορούν όλοι, παντού και πάντα να διαβάζουν ελληνικά, αν κι αυτό
έχει αρχίσει σιγά σιγά και αποτελεί ιστορικό περιορισμό που δεν είναι
πλέον αληθής στην πλειοψηφία των συστημάτων.  Προσωπικά, απλώς απαντώ
σε mail με το ίδιο στυλ στο οποίο διάλεξε να γράφει ο αρχικός
αποστολέας.

- Γιώργος