Δε γίνεται mount το root partition!

Giorgos Keramidas keramida at FreeBSD.org
Tue Sep 10 17:55:01 EEST 2002

On 2002-09-10 16:50 +0000, Haralampos Vassiliadis wrote:
>             Γεια σας. Είμαι ένας νέος χρήστης του Linux (συγκεκριμένα SUSE
> 8.0) κι όπως καταλαβαίνετε προσπαθώ να βάλω τάξη σ'ένα εν δυνάμει χάος.
> Καταρχήν να σας πω ότι bootάρω από δισκέτα, γιατί απ'ότι κατάλαβα (από
> παλιότερες φορές εγκατάστασης Linux) η ύπαρξη του LILO στο ΜΒR είναι μια
> κακή ιδέα αν θες να συνυπάρχουν αρμονικά κι άλλα λειτουργικά. [...]

Αντιθέτως, μερικές φορές (ανάλογα και με το ποια είναι τα λειτουργικά)
μπορεί να είναι πάρα πολύ καλή ιδέα.  Το βάρος της επιλογής όμως πέφτει
πάνω σε σένα, που πρέπει να ξέρεις τι κάνεις και να αποφασίσεις ο ίδιος
τι είναι καλύτερο για σένα, ανάλογα με τις δικές σου ανάγκες.

> Από την SUSE μου είπαν:
> It sounds like the installation of Windows 2000 has overwritten your Linux
> installation. You should try first 'booting an installed OS' which is an
> option on the first CD-ROM of SuSE 8.0. If this boots Windows and not
> linux you will have to reinstall SuSE 8.0

Κάνε ότι σου είπαν.  Είναι πολύ σαφές κι από ότι κατάλαβα από αυτά που
έγραψες είναι πολύ σωστή η απάντησή τους.

- Γιώργος