Δε γίνεται mount το root partition!

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Tue Sep 10 19:29:01 EEST 2002

On Tuesday 10 September 2002 16:50, Haralampos Vassiliadis wrote:
>             Γεια σας. Είμαι ένας νέος χρήστης του Linux (συγκεκριμένα
> SUSE
 8.0) κι όπως καταλαβαίνετε προσπαθώ να βάλω τάξη σ'ένα εν δυνάμει
> χάος. Καταρχήν να σας πω ότι bootάρω από δισκέτα, γιατί απ'ότι κατάλαβα
> (από παλιότερες φορές εγκατάστασης Linux) η ύπαρξη του LILO στο ΜΒR είναι
> μια κακή ιδέα αν θες να συνυπάρχουν αρμονικά κι άλλα λειτουργικά. Θα σας
> περιγράψω τώρα τα λειτουργικά στο σύστημά μου και θα 'θελα να μου πείτε
> ποιος είναι ο ασφαλέστερος τρόπος να έχω το LILO. Έχω δυο δίσκους: ένα

diabase prwta ta sxetika howtos sto www.tldp.org. 8a einai kalo gia thn
psuxikh ugeia olwn.

> 10άρη Primary Master κι έναν 20άρη Primary Slave. Στο 10άρη έχω τα WIN ME
> και στον 20άρη τα Linux, όπως σας είπα με boot disk. Μετά τη χθεσινή
> εγκατάσταση των WIN 2000 στον 20άρη (σε διαφορετικό partition φυσικά),
> τοποθετήθηκε μια επιλογή για το ποιο από τα δυο WIN θα
> ξεκινήσει. Υποθέτω αυτή τοποθετήθηκε στο MBR του 10άρη. Όμως, όταν βάζω
> τη
 δισκέτα του Linux και με βγάζει αν θα ξεκινήσω από "linux" ή
> "failsafe", στο μεν πρώτο σταματάει και λέει: "Kernel panic: VFS: unable
> to mount root fs on 03:47" στο δε δεύτερο σταματά πριν ... ξεκινήσει
> failsafe....................). Απ'τη SUSE μου είπαν:
> It sounds like the installation of Windows 2000 has overwritten your
> Linux
 installation. You should try first 'booting an installed OS' which
> is an option on the first CD-ROM of SuSE 8.0. If this boots Windows and
> not linux you will have to reinstall SuSE 8.0

ta win2k den kanoun kati tetoio apo mona tous, psa3e allou ton enoxo
(ka8refth-ka8reftakh mou, poios eipe sta win2k na peira3oun agnwsth
katatmhsh?)

>         Εμένα δυστυχώς μου βγάζει την επιλογή εκκίνησης των WIN. Δεν
> υπάρχει
 τρόπος να βρω το partition του Linux; Αν όχι, ποιος είναι ο
> ασφαλέστερος τρόπος για τη συνύπαρξη πολλών λειτουργικών; Μια προηγούμενη
> φορά που είχα βάλει τα Linux (πάλι με δισκέτα) δε μου ξεκινούσαν τα XP.
> Αν τώρα σβήσω και ξαναβάλω το Linux, θα ξεκινούν τα δυο WIN OS; Φιλοδοξία
> μου είναι να μάθω τόσο καλά το Linux, που να μη χρειάζεται να έχω πλέον
> WIN. Συγγνώμη για τη φλυαρία, αλλά κουράστηκα να βάζω και να βγάζω το
> Linux και τ'άλλα λειτουργικά που δε ξεκινούν λόγω του Linux (πάνω από 10
> εγκαταστάσεις τις 2 τελευταίες εβδομάδες). Ευχαριστώ πολύ και ελπίζω να

ante pali me to linux pou einai kako kai peirazei ta alla "kala"
leitourgika. get a grip/clue/pill/fix, otidhpote telwspantwn.

--
Use statement labels that mean something.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)