RE: Δε γίνεται mount το root partition!

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Tue Sep 10 17:45:14 EEST 2002

>Εμένα δυστυχώς μου βγάζει την επιλογή εκκίνησης των WIN. Δεν υπάρχει
>τρόπος να βρω το partition του Linux;

Όπα, δηλαδή προσπάθησες να κάνεις boot από το 1ο cd της διανομής και σε
πετάει στο μενού εκκίνησης των WIN ...

> Αν όχι, ποιος είναι ο ασφαλέστερος
>τρόπος για τη συνύπαρξη πολλών λειτουργικών; Μια προηγούμενη φορά που είχα
>βάλει τα Linux (πάλι με δισκέτα) δε μου ξεκινούσαν τα XP.

Προσωπικά έχω SuSE 8.0, WinXP και Win200 με τον boot loader των XP στο MBR
και τον lilo σε δισκέτα χωρίς κανένα πρόβλημα εδώ και αρκετό καιρό.

>Αν τώρα σβήσω και
>ξαναβάλω το Linux, θα ξεκινούν τα δυο WIN OS;

Λογικά ναι ...Το έχω κάνει μπόλικες φορές .... Καλύτερη λύση είναι να
προετοιμάσεις το partition του linux με κάποιο πρόγραμμα (π.χ.
PartitionMagic). Κόβεις , ράβεις, αφήνεις όσο χώρο θες και μετά η
εγκατάσταση είναι παιχνιδάκι.

>Βασιλειάδης Χαράλαμπος,
>Φοιτητής τμήματος Τεχνολογίας Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών (Τ.Ε.Ι.
>Λάρισας)

Tom (λίγο παραδίπλα - Βόλος)