Open source in goverment

Thodoris Tsokos tsokos at mail.ntua.gr
Tue Sep 3 11:26:01 EEST 2002

On Tue, 3 Sep 2002, Athanasios Sidiropoylos wrote:

> Basika... oi plagioi dromoi opos tous orizeis... einai arketa argoi. An
> perimenoume diladis ta panepistimia na alajoun prota ayta kai na baloun
> pantou linux BSD k.t.l. kai meri na bgoun sthn paragogoi oi fitites.....
> feje mou kai glistrisa. to 2099 kai an. Mexri totes to kostos
> metapidishs 8a einai yperbolika megalo. Bebeos kai xriazete kai aytos o
> dromos. An den yparxoun sxoles pou na bgaloun kapoious pou na jeroun apo
> linux kai Unix.... totes... poios 8a ma8ei kai ston geniko gramatea tis
> kolopetinitsas pws 8a anigei to star office gia na grapsei ekino to
> [...]
1-2 skepseis sta parapano:
	* einai aparadekto se sxolh mhxanikon H/Y - milao gia th dikia mou
toulastixon sto emp - na exei sto ergasthrio ton "Leitourgikon Sistimaton
kai H/Y"
to_super_psarotiko_diktyo_me_cluster_pagosmias_pantetas_vravevmeno_apo_to_sindesmo_seismopljkton_
kai oi metaptyxiakoi pou to eftia3an na to paizoun moures me ta XP tous.

	* einai aparadekto se alla ergasthria pou xrhsimopoiountai paketa
e3omoioshs diktyou pou einai proto-kataskevasmena gia UNIX-like sisthmata
na xrhsimopoiountai kato apo se mia
palakismenh_den_3ero_ego_metafora_gia_win...! oi idioi oi metaptixiakoi
otan zitaga pou mporo na katevaso to paketo, mou elegan ..."distixos den
iparxei gia windows, mono gia linux...", les kai einai to linux shmera
kamia platforma pou xrhsimopoieitai sto x-panepisthmio ths taganika ston
ENIAC pou exoun ekei, kai den mporo na to vro....!...afto poios??...enas
metaptixiakos H/Y, ston tomea ton diktyon...!!!

	* einai aparadekto na mh ginetai epishmos protroph-parakinhsh gia
th xrhsh Linux-sistimatos, paramono sto 4o etos sto ma8hma ton
OS!!!...dhladh an den se troei ligo, xrhsimopoieis win gia 3 xronia, exeis
sini8isei se Visual Studio, Office, Notepad, Spice kai ola ta sinafh, kai
otan xreiastei gia thn ergasia na grapseis 2-3 scriptakia, fonazeis ena
sinfoithth sou pou asxoleitai, na sou valei sthn gonia tou diskou Mandrake
8.2 gia na mhn polykourasteis ki olas, kai meta ta vgazeis giati ta 60GB
tou diskou de sou ftanoun gia ta MP3 kai tis tainies pou katevazeis me to
laptop sou kai ta winXP - me tis
super_aftomates_ri8miseis_gia_aftomath_egatastash_se_diktyo_...)....:-)...
(kala an th diavasete afth th frash me mia anasa kerdizete ena dorean
antigrafo winXP me to SP1, kai spasmena...!...:-)..)...

	* einai aparadekto ( kai telos), na vgainoun oi askhseis sto web
se .doc, akoma kai askhseis gia programmatismo - na po oti htan tou spice
- .

Afta eixa na po, pairno to mpogalakia mou kai thn kano....
Sorry gia tis makroskeleis protaseis, elpizo na diavazontai...

      Thodoris Tsokos
      el99178 at mail.ntua.gr
      http://users.ntua.gr/el99178