Open source in goverment

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Tue Sep 3 23:17:01 EEST 2002

On Tuesday 03 September 2002 11:23, Thodoris Tsokos wrote:

> 1-2 skepseis sta parapano:
> 	* einai aparadekto se sxolh mhxanikon H/Y - milao gia th dikia mou
> toulastixon sto emp - na exei sto ergasthrio ton "Leitourgikon Sistimaton
> kai H/Y"
> to_super_psarotiko_diktyo_me_cluster_pagosmias_pantetas_vravevmeno_apo_to
***>_sindesmo_seismopljkton_ kai oi metaptyxiakoi pou to eftia3an na to
> paizoun moures me ta XP tous.
>
> 	* einai aparadekto se alla ergasthria pou xrhsimopoiountai paketa
> e3omoioshs diktyou pou einai proto-kataskevasmena gia UNIX-like sisthmata
> na xrhsimopoiountai kato apo se mia
***> palakismenh_den_3ero_ego_metafora_gia_win...! oi idioi oi metaptixiakoi
> otan zitaga pou mporo na katevaso to paketo, mou elegan ..."distixos den
> iparxei gia windows, mono gia linux...", les kai einai to linux shmera
> kamia platforma pou xrhsimopoieitai sto x-panepisthmio ths taganika ston
> ENIAC pou exoun ekei, kai den mporo na to vro....!...afto poios??...enas
> metaptixiakos H/Y, ston tomea ton diktyon...!!!
>
> 	* einai aparadekto na mh ginetai epishmos protroph-parakinhsh gia
***> th xrhsh Linux-sistimatos, paramono sto 4o etos sto ma8hma ton
> [...]
> sinafh, kai otan xreiastei gia thn ergasia na grapseis 2-3 scriptakia,
> fonazeis ena sinfoithth sou pou asxoleitai, na sou valei sthn gonia tou
> diskou Mandrake 8.2 gia na mhn polykourasteis ki olas, kai meta ta
> vgazeis giati ta 60GB tou diskou de sou ftanoun gia ta MP3 kai tis
> tainies pou katevazeis me to laptop sou kai ta winXP - me tis
> super_aftomates_ri8miseis_gia_aftomath_egatastash_se_diktyo_...)....:-)..
>. (kala an th diavasete afth th frash me mia anasa kerdizete ena dorean
> antigrafo winXP me to SP1, kai spasmena...!...:-)..)...

(prosoxh sta ***)

fainetai na exeis thn entupwsh oti to emp 8a sou anoi3ei to kranio kai 8a
sou emfutepsei ston egkefalo o, ti 8a h8eles na 3ereis.

polla perimeneis. to emp einai fhmismeno gia ta lefta pou katanalwnei kai
oxi gia thn morfwsh/e3upnada/ikanothta twn apofoitwn[0] tou.

[0] den amfibalw oti apo to emp exoun apofasisei morfwmenoi, e3upnoi kai
ikanoi ar8rwpoi. alla eimai sigouros oti auto exei ligotero na kanei me thn
sugritikh uperoxh tou emp ws ekpedeutikou idrumatos kai perissotero me th
8elhsh/prospa8eia tous na ma8oun pws skata 8a kanoun th douleia[1] tous.

[1] h toulaxiston ti sto diaolo einai auth

> 	* einai aparadekto ( kai telos), na vgainoun oi askhseis sto web
> se .doc, akoma kai askhseis gia programmatismo - na po oti htan tou spice

na parapone8eis dokimases?

> - .
>
> Afta eixa na po, pairno to mpogalakia mou kai thn kano....
> Sorry gia tis makroskeleis protaseis, elpizo na diavazontai...

>       Thodoris Tsokos
>       el99178 at mail.ntua.gr
>       http://users.ntua.gr/el99178

Use variable names that mean something.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)