smtp client

Pavlos Parissis p_pavlos at freemail.gr
Wed Oct 30 00:09:06 EET 2002

On Tue, 29 Oct 2002 23:46:43 +0200 V13 <v13 at priest.com> wrote:
> [...]
>  > με πληροφορίες
>  > για το σύστημα,firewall logging κυρίος, σε κάποιους μέσα από διάφορα
>  > cron scripts.
>  > Έτσι πρέπει να βρώ ένα απλό πρόγραμμα με το οποίο θα στέλνω αύτα που
>  > θέλω. Το "mail" που υπάρχει δεν βρήκα τρόπο να το κάνω να συνδεθεί με
>  > έναν SMTP server.
>  > Ξέρετε κάνενα πρόγραμμα που να κάνει αυτό που θέλω?
>
>  Αρχικά θεωρώ ότι το να βάλεις .forward ή alias στον χρήστη ο οποίος
>  τρέχει το cron job και να παίρνεις με mail το output με τον standard
Βασικά το mail θα έρχετε σε έμανα κατευθείαν χωρίς  .forward.
ls|mail p_pavlos at freemail.gr κάπως έτσι δηλαδή.

>  Το αν το 'mail' σου κάνει η όχι, εξαρτάται μάλλον από το distribution
>  σου. Δοκίμασε και τα mailx, Mail, sendmail... Ειδικά με το sendmail
>  πιστεύω ότι
σχετικά με το mailx:
DESCRIPTION

mailx helps you read and send electronic mail messages. It has no built-in
facilities for sending messages to other systems, but combined with other
programs (a mail routing agent, and a transport agent), it can send
messages
to other systems.

Θέλω να αποφύγω να έχω sendmail στον gateway, αν είναι να βάλω SMTP θα βάλω
qmail
και αυτό διότι ξέρω το qmail και μου είναι δουλειά 15 λεπτών
Κάτι αλλό?
Παύλος

PS:please μην το στέλνεις και προσωπικό είμαι στην λίστα:)

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life