smtp client

V13 v13 at priest.com
Tue Oct 29 23:48:05 EET 2002

On Tuesday 29 October 2002 23:05, Pavlos Parissis wrote:
> Hello all,
> Έχουμε εναν linux gateway ο οποίος πρέπει να στέλνει διάφορα e-mails με
> πληροφορίες
> για το σύστημα,firewall logging κυρίος, σε κάποιους μέσα από διάφορα cron
> scripts.
> Έτσι πρέπει να βρώ ένα απλό πρόγραμμα με το οποίο θα στέλνω αύτα που θέλω.
> Το "mail" που υπάρχει δεν βρήκα τρόπο να το κάνω να συνδεθεί με έναν SMTP
> server.
> Ξέρετε κάνενα πρόγραμμα που να κάνει αυτό που θέλω?

Αρχικά θεωρώ ότι το να βάλεις .forward ή alias στον χρήστη ο οποίος τρέχει το
cron job και να παίρνεις με mail το output με τον standard τρόπο δεν σου
κάνει...

Το αν το 'mail' σου κάνει η όχι, εξαρτάται μάλλον από το distribution σου.
Δοκίμασε και τα mailx, Mail, sendmail... Ειδικά με το sendmail πιστεύω ότι
μπορείς να κάνεις τα πάντα.

> Παύλος
<<V13>>