smtp client

Mixalhs Menegakhs admin at www0.org
Wed Oct 30 08:50:07 EET 2002

On Wed, Oct 30, 2002 at 12:02:55AM +0200, Pavlos Parissis wrote:

> Βασικά το mail θα έρχετε σε έμανα κατευθείαν χωρίς  .forward.
> ls|mail p_pavlos at freemail.gr κάπως έτσι δηλαδή.

> σχετικά με το mailx:
> DESCRIPTION
>
> mailx helps you read and send electronic mail messages. It has no built-in
> facilities for sending messages to other systems, but combined with other
> programs (a mail routing agent, and a transport agent), it can send
> messages
> to other systems.
>
> Θέλω να αποφύγω να έχω sendmail στον gateway, αν είναι να βάλω SMTP θα βάλω
> [...]

Yπάρχει εύκολος τρόπος να δώσεις στο sendmail εξωτερικό smtp
server ώστε να του κάνει forward τις αποστολές(SMTP Relay). Για την
ακρίβεια, μόλις πήρες ένα email με αυτό το τρόπο:)

..Just a suggestion.

- mike

(btw, αν έχεις διανομή με ανθρώπους που ασχολούνται, το sendmail θα
δουλεύει αμέσως με την εγκατάσταση:) Δε βλέπω το λόγο δηλαδή να μην
χρησιμοποιήσεις sendmail από τη στιγμή που πιθανότατα (θα εξαρτηθεί απο
τη διανομή αλλά νομίζω πως σε όλες πλέον ισχύει) θα είναι ήδη ρυθμισμένο
server. Από την άλλη, δεν είναι ο μόνος σοβαρός mail agent, οπότε η επιμονή στη
χρήση του δεν έχει τόσο νόημα.)