Greek LaTeX distro

Dimitris Lenis dlenis at lithos.culture.gr
Wed Oct 9 10:35:02 EEST 2002

Antonios Christofides wrote:

>Διερωτάσαι επίσης απορημένος ποιο πακέτο δεν είναι out-of-the-box.

Προσοχή: άλλο out_of_the_box LaTeX και άλλο out_of_the_box Linux.
Oι διανομές Λίνουξ μπορεί να μην έχουν πλήρως εγκατεστημένα τα πακέτα
ΛαΤεΧ :-(

Για FAQs + documentation  κοίτα και εδώ http://www.tug.org/ .

Την τρέχουσα έκδοση του teTeX:  http://theory.uwinnipeg.ca/search/tetex.html

Πάντως, η λύση του cd είναι κατά τη γνώμη μου η καλύτερη και πληρέστερη
και με ελληνικά out_of_the_box.
Το TeXLive CD http://tug.org/texlive/ (Debian licence) το παίρνουν τα
μέλη του συλλόγου δωρεάν.
Προσωπικά αυτό χρησιμοποιώ.

> [...]
>πακέτο". Κάτι τέτοιο αφενός δεν με ενδιαφέρει και αφετέρου το θεωρώ
>επιβλαβές. Η ιδέα μου είναι ενοποίηση και δημιουργία του Ενός πακέτου,
>και όχι, προς Θεού, forking. Μπορούμε να ξεκινήσουμε από το επίσημο
>πακέτο του Συρόπουλου, να του προσθέσουμε fonts/hyph/lambda/bib/κλπ.
>από άλλα πακέτα, να φροντίσουμε για την ενσωμάτωσή τους σε όλα τα
>distributions, να φτιάξουμε καλές οδηγίες εγκατάστασης ή πρόγραμμα
>εγκατάστασης, να βελτιώσουμε το FAQ, και να δημιουργήσουμε ένα
>developer area που να ενθαρρύνει τον κόσμο να contribute ώστε η

Δεν διαφωνώ καθόλου.
Και το ΤεΧ ως ανοιχτό σύστημα τέτοιες πρωτοβουλίες περιμένει.
...Θέλει και το σχετικό διάβασμα όμως ;-)

Δημήτρης

ΥΓ   Για ειδικές πληροφορίες στείλε προσωπικό μήνυμα.