Εκτύπωση ελληνικών σε εφαρμογές KDE

Alexandros Droseltis alexandros.droseltis at berlin.de
Tue Oct 8 14:28:01 EEST 2002

Γεια χαρά σε όλους!

Για εκτύπωση ελληνικών χρησιμοποιώ τις TrueType γραμματοσειρές της M$ και
τυπώνω χωρίς σημαντικά προβλήματα από το OpenOffice-1.0. Όταν όμως τυπώνω από
k-εφαρμογές, π.χ. kmail, kedit κ.τ.λ. τυπώνονται μόνο τα γράμματα που ανήκουν
στο λατινικό αλφάβητο. Προφανώς χρησιμοποιείται στην εκτύπωση μια
γραμματοσειρά που δεν υποστηρίζει ελληνικούς χαρακτήρες. Αν και έψαξα πολύ,
δεν κατάφερα να κάνω τις εφαρμογές αυτές να χρησιμοποιήσουν στην εκτύπωση μια
«ελληνική» γραμματοσειρά. Έχω βάλει το path των ttf στο qtconfig, έχω
εγκαταστήσει στο home/user/ τις ttf μέσω του Κέντρου Ελέγχου, έχω επίσης
ρυθμίσει το kmail να χρησιμοποιεί ttf στο σώμα του μηνύματος, αλλά χωρίς
αποτέλεσμα.

Χρησιμοποιώ Suse 8.0 pro, και δουλεύω βασικά με KDE.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια βοήθεια.
Αλέξανδρος