Πρόβλημα με εσωτερικό Modem!

dskalistis at internet.gr dskalistis at internet.gr
Tue Oct 8 03:48:01 EEST 2002

      Γεια σας. Χρησιμοποιώ SuSE 8.0 κι έχω ένα πρόβλημα με το εσωτερικό
      modem μου. Έχω ένα Motorola SM56 Speaker Phone / Fax Modem. Κατέβασα
      κι εγκατέστησα τον driver από το site της Motorola, σύμφωνα με τις
      οδηγίες. Όμως στο kppp κι όταν κάνω το query modem, μου λέει:
      "Sorry, modem is busy". Μετά την εγκατάσταση, δημιουργήθηκε το
      αρχείο /dev/sm56 κι έγινε η σύνδεση με το /dev/modem. Όμως, όπως
      είπα δεν επικοινωνεί σωστά. Θα ήθελα να μου εξηγήσετε γιατί βγαίνει
      το παραπάνω μήνυμα και πώς θα μπορούσα να λύσω το πρόβλημά μου.      Θα ήθελα να ρωτήσω και κάτι ακόμη: Μήπως ξέρετε ποια είναι τα δυο
      initialization strings (το 0 και το 1) που πρέπει να βάλω στο modem
      commands; Πρέπει τα τρια πλαίσια στην τελευταία γραμμή (ML0, ML1,
      ML2) να είναι κενά; Ευχαριστώ για την κατανόηση.