glibc 2.3 rockz

V13 v13 at priest.com
Tue Oct 8 18:26:01 EEST 2002

On Tuesday 08 October 2002 08:48, Dimitris Stasinopoulos wrote:

> Prelinking-HOWTO egrapses i akoma?

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται.. απλά βάζεις την glibc 2.3 τα binutils 2.13 και το
τελευταίο prelink. Στη συνέχεια δημιουργείς ένα άδειο /etc/prelink.conf και
κάνεις (π.χ.) :

for a in /usr/local/bin/* ; do
	prelink $a
done

και όλα τα binaries του καταλόγου καθώς και οι libs από τις οποίες εξαρτώνται
στρώνουν επιδερμίδα....

Η μόνη προσοχή που χρειάζεται απ'όσο έχω δει είναι στο να *ΜΗΝ* γίνουν strip
τα αρχεία *ΜΕΤΑ* από το prelink... Ελπίζω σε μελλοντικές εκδόσεις του strip
να μην υπάρχει αυτό το πρόβλημα (τώρα κατεβάζω νεότερα binutils)...

Ρίξε και ένα βλέφαρο στα:
http://people.redhat.com/drepper/lt2002talk.pdf
http://sources.redhat.com/ml/libc-alpha/2002-10/msg00048.html

<<V13>>