Πρόβλημα με εσωτερικό Modem!

Thodoris Tsokos el99178 at mail.ntua.gr
Tue Oct 8 09:20:02 EEST 2002

dskalistis at internet.gr wrote:

>      Γεια σας. Χρησιμοποιώ SuSE 8.0 κι έχω ένα πρόβλημα με το εσωτερικό
>      modem μου. Έχω ένα Motorola SM56 Speaker Phone / Fax Modem. Κατέβασα
>      κι εγκατέστησα τον driver από το site της Motorola, σύμφωνα με τις
>      οδηγίες. Όμως στο kppp κι όταν κάνω το query modem, μου λέει:
>      "Sorry, modem is busy". Μετά την εγκατάσταση, δημιουργήθηκε το
>      αρχείο /dev/sm56 κι έγινε η σύνδεση με το /dev/modem. Όμως, όπως
>      είπα δεν επικοινωνεί σωστά. Θα ήθελα να μου εξηγήσετε γιατί βγαίνει
> [...]
Γειά χαρά.
Βασικά, επειδή έχω και εγώ μια ψιλοεμπειρία από εσωτερικά και μη modem,
ψάξε στο site που κατέβασες τους οδηγούς, μήπως αναφέρει ότι το
πρόγραμμα παρουσιάζει πρόβλημα σε συνεργασία με KDE και το kppp. Όχι οτι
αυτό είναι η λύση του προβλήματος σου, απλά όταν σου λειτουργήσει το
modem, μπορεί να κρασάρει το KDE και να μη ξέρεις από πού σου ήρθε.
Πάντως κάνε και καμιά δοκιμή με το wvdial, γιατι εμένα το kppp κατα
30-40% μου κολλάει, και στα δύο modem που χρησιμοποιώ. Τέλος, τα ML0,
ML1, ML2 είναι για την ένταση του ήχου του ηχείου του modem. Πα ' όλ'
αυτά, στα netmod για να λειτουργήσουν πρέπει να τα βγάλεις, οπότε δεν
χάνεις τίποτα να παίξεις μαζί τους. Αν και από την προσωπική μου
εμπειρία, όσες φορές έπαιρνα στο ξεκάρφωτο αυτήν την απάντηση ή το kppp
είχε κολλήσει και με επανεκκίνηση λειτουργούσαν όλα, ή οι drivers ήταν
λίγο παλιοί και δεν συνεργάζονταν με KDE3. Ρίξε και μια ματια στο
www.linmodems.com.
Αντε καλή προσπάθεια!