Greek LaTeX distro

V13 v13 at priest.com
Mon Oct 7 23:19:01 EEST 2002

On Monday 07 October 2002 22:43, Antonios Christofides wrote:

> Μπορεί να με νομίσετε υπερβολικό και να μου θυμίσετε ότι δεν
> φτιάχνουμε κανένα Mozilla, κάνουμε κυρίως packaging. Το έχω υπόψη μου,
> και γι' αυτό προσπαθώ να αποφύγω το CVS. Εξακολουθώ όμως να πιστεύω
> στην ανάγκη του bug tracking και του patch submission. Ακόμα,

Κατά τη γνώμη μου, πρώτα πάει το CVS, ώστε να μπορείς να έχεις ιστορικό και
καλή οργάνωση σε ότι κάνεις, ειδικά αν ασχολούνται παραπάνω από ένα άτομα και
μετά όλα τα άλλα.

> Πείτε μου τη γνώμη σας σε όσα από τα παραπάνω έχετε γνώμη, για να
> προχωρήσουμε.

Ο σκοπός σου είναι να φτιάξεις μια 'Ελληνική' 'διανομή' για το LaTeX, η οποία
να περιλαμβάνει τις αλλαγές που χρειάζονται για να δουλεύει με ελληνικά?
Αν ναι, τότε ίσως είναι καλύτερο να επικοινωνήσει με τους τύπους που το
φτιάχνουν, ώστε να συμπεριλάβουν τις αλλαγές μέσα στο official πακέτο.
Άλλωστε, έχουν ήδη βάλει κάποια υποστήριξη για ελληνικά.

<<V13>>