Greek LaTeX distro

Vasilis Vasaitis vasilis at femanet.com.br
Mon Oct 7 23:20:02 EEST 2002

On Mon, Oct 07, 2002 at 10:43:28PM +0300, Antonios Christofides wrote:
> Σε ένα newsgroup (το ntua.comp.linux από το news.ntua.gr) έγινε λίγη
> συζήτηση, που ξεκίνησε από μένα, πάνω στη δημιουργία ενός νέου πακέτου
> για ελληνικά στο LaTeX. Οι λόγοι για τους οποίους πιστεύω ότι αυτό
> είναι αναγκαίο αναφέρονται στο μήνυμα που παραθέτω παρακάτω. Η
> απόκριση στο ntua.comp.linux ήταν μεν θετική και ενθαρρυντική αλλά όχι
> ακριβώς ότι οι εθελοντές σπρώχνονταν :-)
>
> Αυτό που ήθελα να μου πει αυτή η λίστα είναι:
> 1) Τα σχόλιά σας
> 2) Αν υπάρχει σοβαρή επικάλυψη ανάμεσα στο εδώ προτεινόμενο πρότζεκτ
> [...]

  Ερμ, όχι. Αν και (ακόμα) δεν έχω ιδιαίτερη σχέση με το LaTeX, θα
πρότεινα να μην προσπαθήσεις να φτιάξεις *άλλο ένα πακέτο* για
ελληνικά. Αντίθετα, θα σου πρότεινα να εμπλακείς στην διαδικασία
ανάπτυξης του LaTeX, ώστε το ίδιο το teTeX (ή όποια άλλη διανομή
χρησιμοποιείται), να έχει υποστήριξη για ελληνικά και να μην
χρειάζεται κάποιο επιπρόσθετο πακέτο.

  Προσωπικά, πραγματικά αδυνατώ να καταλάβω αυτή τη
νοοτροπία. Φανταστείτε να σκέφτονταν όλοι έτσι, και να χρειαζόταν
μέχρι σήμερα κάποιος, μετά την εγκατάσταση της εκάστοτε διανομής, να
κατεβάσει ξεχωριστή ελληνική υποστήριξη για κάθε υποσύστημα του
GNU/Linux που την χρειάζεται.

  Φυσικά, είσαι ελεύθερος να κάνεις αυτό που εσύ κρίνεις καλύτερο, δεν
μπορώ εγώ να σου υποδείξω πώς να κατανείμεις τον χρόνο σου. Αλλά λάβε
υπόψιν και την πρότασή μου ως μια πιθανότητα...

--
Vasilis Vasaitis
vasilis at femanet.com.br