Topic CrossConnect

V13 v13 at priest.com
Thu Oct 3 15:17:01 EEST 2002

On Thursday 03 October 2002 12:56, Panos wrote:
>   Αν δε σου αρέσει μη χρησιμοποιείς Java. Δεν μπορείς όμως να καταφεύγεις
> εναντίων της μόνο και μόνο για λόγους ταχύτητας. Στο κάτω κάτω αν θέλεις
> ταχύτητα γράψε αποκλειστικά και μόνο σε assembly.

Αποδεδειγμένα, από ένα σημείο (μέγεθος) και μετά, ο κώδικας που γράφεις σε C
είναι ποιο γρήγορος από τον κώδικα που γράφεις σε assembly. H assembly είναι
καλή για να κατασκευάσεις συναρτήσεις, αλλά όχι για να οργανώσεις κάποιο
πρόγραμμα. Στο κάτω κάτω, αν θέλεις μπορείς να χρησιμοποιήσεις την C σαν να
είναι μια καλή και γρήγορη βιβλιοθήκη συναρτήσεων assembly συνοδευόμενη από
κάποιες μακροεντολές.

>   Αν με τη λέξη τελεστής εννοείς operator, τότε έχουμε υπερφώρτωση
> (overloading) τελεστών. Αν όχι τότε για δώσε μου την αγγλική μετάφραση του
> τελεστή για να καταλάβω τι ακριβώς εννοείς.

No offence, αλλά όταν διαβάζω το το παραπάνω γελάω.

>   Μα φυσικά αφού ο τύπος είναι boolean και όχι int. Γι' αυτό και δεν
> μπορείς να κάνεις cast ένα boolean σε int (και το αντίστροφο). Αυτό γιατί
> να μην είναι και πολύ χρήσιμο; Επειδή κάνει τη γλώσσα καθαρότερη;

Καθαρότερη για ποιους? Αν έγραφες ποτέ assembly, θα καταλάβαινες ότι η ύπαρξη
πολλών διαφορετικών τύπων είναι απλά μπέρδεμα. Η σύγκριση με το 0 δεν βγήκε
αυθαίρετα αλλά στηρίχτηκε στο hardware και (αργότερα) χρησιμοποιήθηκε στη
C...

Τι δεν είναι καθαρό στη παρακάτω λογική ?

0 == false, !0 != false

<<V13>>