Topic CrossConnect

Nikos Mavroyanopoulos nmav at gnutls.org
Thu Oct 3 22:11:02 EEST 2002

On Thu, Oct 03, 2002 at 06:48:59PM +0100, panos at linuxuk.com wrote:

>   Όπως βέβαια δεν αποσφαλματώνονται (debug) το ίδιο εύκολα προγράμματα γραμμένα σε C και Java ούτε
> βέβαια το ίδιο εύκολα μεταφέρονται από λειτουργικό σε λειτουργικό.

Φυσικα. Αν καποιος γραφει σε ANSI/C με POSIX, μπορει να μεταφερει τον
κωδικά του σε _οποιοδήποτε_ λειτουργικό Unix και winnt (με λίγες αλλαγες),
και μιλάω απο την εμπειρία μου σε projects με πανω απο 150000 γραμμες κωδικα.

Το debugging, είναι απλή υπόθεση, με τα κατάλληλα εργαλεία (βεβαια,
οπως καθε εργαλείο, χρειαζεται να ξερεις να τα χρησιμοποιείς).

Αντιθετα η Java σε περιορίζει στις πλατφόρμες με JVM και μονο.
(σε ποσα unix εκτος linux-solaris υπαρχει JVM?)

Και οταν μιλάμε για JVM, μιλάμε για ενα τρομερό overhead, το οποίο δεν
είναι λιγα millisecond. Εχεις πραγματι προγραμματίσει CPU intensive
αλγοριθμους οι οποιοι να τρεχουν πανω απο την JVM, ή μιλάμε για hello
world προγραμματα;

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at gnutls.org