Topic CrossConnect

Panos panos at linuxuk.com
Thu Oct 3 15:48:01 EEST 2002

>No offence, αλλά όταν διαβάζω το το παραπάνω γελάω.

  None taken. Είναι καλύτερα πάντως να ξεκαθαρίζω από την αρχή για τι μιλάμε ώστε να είμαι σίγουρος.

>Καθαρότερη για ποιους? Αν έγραφες ποτέ assembly, θα καταλάβαινες ότι η ύπαρξη
>πολλών διαφορετικών τύπων είναι απλά μπέρδεμα. Η σύγκριση με το 0 δεν βγήκε
>αυθαίρετα αλλά στηρίχτηκε στο hardware και (αργότερα) χρησιμοποιήθηκε στη
>C...

  Ναι βέβαια είναι μπέρδεμα η ύπαρξη πολλών τύπων. Καλύτερα λοιπόν να έχουμε μία μεταβλητή άτυπη, να της δώσουμε την τιμή
"hello" και μετά να προσπαθήσουμε να τη διαιρέσουμε με το 2. Ε ρε γέλια.

>Τι δεν είναι καθαρό στη παρακάτω λογική ?
>
>0 == false, !0 != false

  No offence αλλά όταν βλέπω να χρησιμοποιούνε τον τελεστή "!" σε σταθερούς αριθμούς (0 στην περίπτωσή μας) γελάω.