Journaling και fsck

V13 v13 at priest.com
Mon Nov 4 02:14:05 EET 2002

On Monday 04 November 2002 01:44, DJ Art wrote:

> εγώ έχω ξεμείνει με το reiserfs στο "κύριο" home pc και ext3 σε ένα 2ο
> που έχω.
>
> Βασικά, αν και δεν έχω πολυχρησιμοποιήσει το ext3 πολύ πολύ, δεν έχω
> κάτι "χτυπητό" να πώ κάτι υπέρ του reiser και κατά του ext3 :( Το
> reiserfs, βέβαια, υπάρχει πολύ περισσότερο καιρό στην "πιάτσα" από το
> ext3 κι αυτό ίσως σημαίνει κάτι.

Μάλλον το ανάποδο. Το ext2 υπάρχει πολύ περισσότερο καιρό και το ext3 είναι
απλώς μια μικρή (?) προσθήκη πάνω στο ext2... Το reiserfs έχει κάθε μέρα και
άλλα fixes. Έχω ακούσει αρκετά τρελές περιπτώσεις με reiserfs και με τρελά
προβλήματα... Από προσωπική εμπειρία, είχα reiserfs σε 3 partitions και όταν
κάποτε είχε αρχίσει να έχει κάποιες αντιρρήσεις και έτρεξα το reiserfsck
κόντεψαν να μου πέσουν τα μαλλιά...

Αντίθετα, το ext3 στηρίζεται στο χιλιοδοκιμασμένο ext2 και έχω καταλήξει να
πιστεύω ότι είναι ότι ποιο σταθερό υπάρχει... Αν χρειάζεσαι τα πλεονεκτήματα
του reiser (τα οποία δεν είναι μόνο το journaling), τότε συνιστώ XFS (αν και
εδώ είδα πρόσφατα ένα fix).

Το reiserfs ίσως κάποια μέρα να είναι το κορυφαίο FS, σύμφωνα πάντα με αυτά
που λένε στις σελίδες τους οι τύποι... προς το παρόν όμως είναι ακόμα
ψιλο-beta (κατά τη γνώμη μου).

Επίσης το reiser δεν έχει support για quota... Τα patches για quota σε reiser
είναι ύποπτα για δημιουργία corruption στο FS...

> Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
<<V13>>