Journaling και fsck

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Tue Nov 5 10:17:05 EET 2002

On Monday 04 November 2002 02:14, V13 wrote:
[snip]
> Μάλλον το ανάποδο. Το ext2 υπάρχει πολύ περισσότερο καιρό και το ext3
> είναι
 απλώς μια μικρή (?) προσθήκη πάνω στο ext2... Το reiserfs έχει
> κάθε μέρα και άλλα fixes. Έχω ακούσει αρκετά τρελές περιπτώσεις με
> reiserfs και με τρελά προβλήματα... Από προσωπική εμπειρία, είχα reiserfs
> σε 3 partitions και όταν κάποτε είχε αρχίσει να έχει κάποιες αντιρρήσεις
> και έτρεξα το reiserfsck κόντεψαν να μου πέσουν τα μαλλιά...
>
> Αντίθετα, το ext3 στηρίζεται στο χιλιοδοκιμασμένο ext2 και έχω καταλήξει
> να
 πιστεύω ότι είναι ότι ποιο σταθερό υπάρχει...

kai me ton orlov allocator pou mphke x8es ston 2.5 mporoume eukola na th
leme stous tupous tou openbsd (apo opou ton eklepse o viro).

> Αν χρειάζεσαι τα
> πλεονεκτήματα του reiser (τα οποία δεν είναι μόνο το journaling), τότε
> συνιστώ XFS (αν και εδώ είδα πρόσφατα ένα fix).
>
> Το reiserfs ίσως κάποια μέρα να είναι το κορυφαίο FS, σύμφωνα πάντα με
> αυτά
 που λένε στις σελίδες τους οι τύποι... προς το παρόν όμως είναι
> ακόμα ψιλο-beta (κατά τη γνώμη μου).
>
> Επίσης το reiser δεν έχει support για quota... Τα patches για quota σε
> reiser
 είναι ύποπτα για δημιουργία corruption στο FS...

> <<V13>>
>
> --

Format a program to help the reader understand it.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)