Journaling και fsck

DJ Art djart at linux.gr
Mon Nov 4 01:44:08 EET 2002

On Monday 04 November 2002 01:00, Φίλιος Κωνσταντίνος wrote:

>   Από ό,τι διάβασα σε διάφορα μέρη, το ReiserFS φαίνεται να είναι
> αρκετά ανώτερο του ext3. Ισχύει αυτό;

εγώ έχω ξεμείνει με το reiserfs στο "κύριο" home pc και ext3 σε ένα 2ο
που έχω.

Βασικά, αν και δεν έχω πολυχρησιμοποιήσει το ext3 πολύ πολύ, δεν έχω
κάτι "χτυπητό" να πώ κάτι υπέρ του reiser και κατά του ext3 :( Το
reiserfs, βέβαια, υπάρχει πολύ περισσότερο καιρό στην "πιάτσα" από το
ext3 κι αυτό ίσως σημαίνει κάτι.

Πάντως, το reiser είχε κάτι προβλήματα στο μακρινό παρελθόν που πλέον
φαίνεται να έχουν λυθεί (έτρωγα κάτι kernel panics και oopses :) κατά
το unmount στο halt μερικές φορές). Filesystem corruption δεν μου έτυχε
ποτέ, ουδέποτε έχασα δεδομένα.

>  Αν βάλω journaling, αυτή η δουλειά θα σταματήσει;

Ναι, θα σταματήσει. Καμία σχέση με παλιά. reboot έτσι στην ψύχρα να
χώσεις, δεν θα καταλάβει τίποτα.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?