laser printer

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Thu May 30 03:35:01 EEST 2002

On Wed, May 29, 2002 at 02:18:10PM +0300, Pavlos wrote:
> Γεια σας,
>
> Ψάχνω να βρω έναν εκτυπωτή για να αντικαταστήσω τον παλιό epson color 600,
> ο οποίος για να εκτύπωση τα docs μου κάνει χρόνια, με τιμή μέχρι 290 euro.
>
> Με ένα γρήγορο search χτες βρήκα τον Lexmark E 210 οποίος από τα
> χαρακτηριστηκά φαίνεται καλός, αλλά εγώ δεν έχω παίξει ποτέ
> με Lexmark και θα ήθελα να ρωτήσω αν τον έχει δουλέψει κανείς κάτω από λινθχ
> και πως του φάνηκε.

  Δεν τον έχω δουλέψει καθόλου, αλλά αυτό που ξέρω για αυτόν είναι ότι δεν
πρέπει να έχει σοβαρή γλώσσα εκτύπωσης, απλά να δίνει μαζί drivers για linux
για αυτήν που όντως έχει.

> Θυμάμαι ένα post που είχε γίνει από έναν που έλεγε ότι είχε κάνει μια έρευνα
> αγοράς
> για εκτυπωτές laser και είχε αναφέρει κάποια πράγματα , αλλά εγώ χτες που
> έψαξα δεν
> βρήκα το post. Αν διαβάζει το post αυτός ας μου στείλει ένα mail αν έχει
> χρόνο.

  Εγώ το είχα στείλει. Θα το βρεις:

http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2001-December/098077.html

> Για να μην πολυλογώ τι έχετε να μου προτείνετε?

  Δεν έχω να προσθέσω και τίποτα από αυτά που είχα γράψει τότε· μόνο ότι
τελικά πήρα τον HP LaserJet 1200 και είμαι πολύ ικανοποιημένος μαζί του
μέχρι τώρα.

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr