laser printer

Pavlos Parissis p_pavlos at otenet.gr
Fri May 31 15:15:01 EEST 2002

Γεια σου ρε Βασίλη,

>   Δεν τον έχω δουλέψει καθόλου, αλλά αυτό που ξέρω για αυτόν είναι ότι δεν
> πρέπει να έχει σοβαρή γλώσσα εκτύπωσης, απλά να δίνει μαζί drivers για
linux
> για αυτήν που όντως έχει.

Δεν νομίζω για αυτό που θέλω να κάνω,να εκτυπώνω docs,να χρείαζομαι κάποια
σοβαρή γλώσσα εκτύπωσης.

http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2001-December/098077.html

>   Δεν έχω να προσθέσω και τίποτα από αυτά που είχα γράψει τότε· μόνο ότι
> τελικά πήρα τον HP LaserJet 1200 και είμαι πολύ ικανοποιημένος μαζί του
> μέχρι τώρα.

Δεν μπορώ να τον αγοράσω διότι είναι ακριβώς για έμενα,βλέπεις
μαζεύω λεφτά για αυτοκίνητο.

Με βλέπω να τον αγοράζω εκτός και αν βρώ κάτι αλλό,
Παύλος