laser printer

Constantinos Antoniou costas at MIT.EDU
Wed May 29 17:22:01 EEST 2002

Δεν ξέρω αν τους φέρνει στην Ελλάδα, αλλά εδώ και 8-9 μήνες έχω έναν
Samsung 1210 (δεν τον εχω μπροστά μου τώρα, μπορεί να έχει και κανα Μ
μετά), ο οποίος τότε είχε κάτω απο $200... Υποστηρίζεται και αυτός από
linux (έχει κάτι drivers μέσα, αλλά και από αυτά που έχει το printconf
κατευθείαν παίζει...)

Απο ποιότητα δεν έχω παράπονα... Στα κείμενα είναι πολύ καλός. Οι
φωτογραφίες δεν είναι και το ατού του, αλλά δεν είναι αυτή η δουλειά
του...

Φιλικά,

Κώστας