laser printer

Al. Andreou ee4299 at ee.teiath.gr
Wed May 29 15:53:01 EEST 2002

> Με ένα γρήγορο search χτες βρήκα τον Lexmark E 210 οποίος από τα
> χαρακτηριστηκά φαίνεται καλός, αλλά εγώ δεν έχω παίξει ποτέ
> με Lexmark και θα ήθελα να ρωτήσω αν τον έχει δουλέψει κανείς κάτω από
λινθχ
> και πως του φάνηκε.
>
> Θυμάμαι ένα post που είχε γίνει από έναν που έλεγε ότι είχε κάνει μια
έρευνα
> αγοράς
> για εκτυπωτές laser και είχε αναφέρει κάποια πράγματα , αλλά εγώ χτες που
> έψαξα δεν
> [...]

Οι Lexmark είναι γενικά φθηνότατοι, πράγματι, αλλά εδώ ισχύει το What You
Pay Is What You Get. Έχω δει τον Z13 και τον Z23, USB και οι δύο, οι οποίοι
υποστηρίζουν επίσημα το Linux. Το κακό είναι η χαμηλή ποιότητα των
εκτυπώσεων που δίνουν (π.χ. έλλειψη συγχρονισμού στα φυσήματα του μελανιού
για τα διάφορα χρώματα, με αποτέλεσμα να έχεις τετραχρωμία εκεί που θα
έπρεπε να έχεις μαύρο). Φυσικά, αυτοί είναι inkjet, ίσως οι laser της
Lexmark να είναι περισσότερο προσεγμένοι (χουμ χουμ).

Με laser, "έχω" τον Oki Okipage 14i, ασπρόμαυρος, 14 σελίδες το λεπτό
(θεωρητικά). Είναι αρκετά καλός σε ποιότητα εκτυπώσεων.

Α, δεν είναι ακριβώς laser, είναι LED printer :-) .

Αλ.