laser printer

Pavlos p_pavlos at otenet.gr
Wed May 29 14:21:01 EEST 2002

Γεια σας,

Ψάχνω να βρω έναν εκτυπωτή για να αντικαταστήσω τον παλιό epson color 600,
ο οποίος για να εκτύπωση τα docs μου κάνει χρόνια, με τιμή μέχρι 290 euro.

Με ένα γρήγορο search χτες βρήκα τον Lexmark E 210 οποίος από τα
χαρακτηριστηκά φαίνεται καλός, αλλά εγώ δεν έχω παίξει ποτέ
με Lexmark και θα ήθελα να ρωτήσω αν τον έχει δουλέψει κανείς κάτω από λινθχ
και πως του φάνηκε.

Θυμάμαι ένα post που είχε γίνει από έναν που έλεγε ότι είχε κάνει μια έρευνα
αγοράς
για εκτυπωτές laser και είχε αναφέρει κάποια πράγματα , αλλά εγώ χτες που
έψαξα δεν
βρήκα το post. Αν διαβάζει το post αυτός ας μου στείλει ένα mail αν έχει
χρόνο.

Για να μην πολυλογώ τι έχετε να μου προτείνετε?

Άντε καλό απόγευμα
Παύλος