Linux Stability

Nikos Mavroyanopoulos nmav at gnutls.org
Thu May 23 22:06:01 EEST 2002

On Thu, May 23, 2002 at 09:20:11PM +0300, Lycourgus Papageorgiou wrote:

> Δεν θέλω να μιλήσω για Software αλλά για OS.
> Μου κάνει φοβερή εντύπωση που κανείς δεν μίλησε για FreeBSD..
> Μπορεί να είμαστε στη λίστα του Hellug αλλά νομίζω ότι
> οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι σε καθήκοντα server τα
> *BSD είναι πολύ ανώτερα....
Το έχω ακούσει πολλές φορες αυτό, αλλά πάντα χωρίς κανένα επιχείρημα
(το ίδιο συμβαίνει και τώρα).

> Επειδή είχα δουλέψει σε FreeBSD web + mail + dns server θα στο πρότεινα
> ανεπιφύλακτα.
> Κατά τα άλλα... bind, apache, sendmail....
Το ίδιο όπως παραπάνω. Για να τα προτείνεις σημαίνει ότι πιστευεις ότι
έχουν κάτι καλύτερο απο τα αλλά. Τι σε κάνει να το πιστευεις αυτό;
Εκτός και αν απλώς παραθέτεις τα μόνα που ξέρεις.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at gnutls.org