Linux Stability

Lycourgus Papageorgiou lycourgus at panafonet.gr
Thu May 23 21:22:01 EEST 2002

On Wed, 2002-05-22 at 21:33, Panagiotis Elias wrote:
> Aγαπητοι Linuxαδες,
>
> Θα ήθελα την γνώμη σας, την  εμπειρια σας και οτιδηποτε αρθρα και links
> σχετικά με την επιχειρησιακη λειτουργια ενος  linux server στο οποιο θα
> τρεχει mail server, firewall (και πιθανώς web server) για ένα subdomain. έτσι
> ώστε να αντικαταστησει ενα παλιο SUN με χιλια μυρια προβλήματα.
>  Αυτο που με ενδιαφερει ειναι σταθερότητα και ταχυτητα.
> Επίσης για GPL firewall και mail server τι προτείνετε;
> Θα εκτιμησω καθε σας απαντηση.
>
> Ευχαριστω εκ των προτερων
>
> Παναγιώτης Ηλιας

Δεν θέλω να μιλήσω για Software αλλά για OS.
Μου κάνει φοβερή εντύπωση που κανείς δεν μίλησε για FreeBSD..
Μπορεί να είμαστε στη λίστα του Hellug αλλά νομίζω ότι
οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι σε καθήκοντα server τα
*BSD είναι πολύ ανώτερα....
Επειδή είχα δουλέψει σε FreeBSD web + mail + dns server θα στο πρότεινα
ανεπιφύλακτα.
Κατά τα άλλα... bind, apache, sendmail....

Προσωπική μου άποψη είναι ότι σε performance τα *BSD είναι αιώνες
μπροστά.
Από desktop άστα να πάνε - η κόλαση η ίδια...

Διαφωνεί κανείς ????

+
> To a8lio IA32 kai IA64 architecture kai hardware...

Υ.Γ. Αν δεν ήταν δικά μου τα φράγκα και μπορούσα να τα βρώ εύκολα δεν
υπάρχει περίπτωση να μην έπαιρνα ένα καινούργιο (ή έστω ελαφρώς
μεταχειρισμένο) Sun (Blade ή Ultra xx)...