[OT] file with holes

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue May 21 02:10:01 EEST 2002

On 2002-05-20 20:33, Αλέξανδρος Διαμαντίδης wrote:
> Τώρα, η πρακτική λύση είναι με το tar (νομίζω χρειάζεται το GNU
> tar), δίνοντας την παράμετρο -S κατά τη δημιουργία του archive.
> Επίσης με το cpio (παράμετρος: --sparse), το cp (--sparse=always) ή
> το afio (δε χρειάζεται παράμετρο, το κάνει αυτόματα). Αυτά απλώς
> ανιχνεύουν ακολουθίες από μηδενικά στα αρχεία που διαβάζουν, και
> δημιουργούν τρύπες στα αρχεία εξόδου.

Χμ, και τώρα που το σκέφτομαι.  Κι αυτό μπορεί φυσικά να μην έχει
απολύτως καμία σχέση με το τι είχε το αρχικό αρχείο αφού ένα source
file μπορεί άνετα να έχει το εξής:

	aaaaaaaa000000bbbbb......ccccccc0000000....ddddddd

όπου 'a', 'b', 'c' και 'd' είναι δεδομένα, '0' είναι κανονικότατα
μηδενικά και '.' είναι τρύπες.  Μόνο ένα εργαλείο που διαβάζει χύμα το
filesystem μπορεί τελικά να κάνει "ακριβές" αντίγραφο.

--
Giorgos Keramidas    - http://www.FreeBSD.org
keramida at FreeBSD.org - The Power to Serve