Happy Linux User (ISDN scripts work !!)

Nikolaos Kefalas nkef at otenet.gr
Tue May 21 01:09:01 EEST 2002

8a elega oti isos eimai enas  apo tous poly
tyxerous xrhstes tou Linux , mias kai sthn kyriole3ia opoia suskeuh
kai an exo yposthrizetai  :-)
Oi pio kala yposthrizomenh einai h Geforce 2 GTS    me
epishmous Drivers apo thn Nvidia .
O Adaptec  U160  scsi controller pou exo yposthrizetai plhros :-)
(to cdr ennoeitai oti douleuei..)
H Sblive douleuei apsoga
h karta diktiou profanos douleuei oles douleyoun sxedon (ths Intel exo).

To Tv-Tuner mou Pinnacle Studio PC-Tv pro douleuei mia xara
opos kai ola ta BT878 tuners .(na phgaine full-screen mesa apo ta X
axxx)
O ektypoths mou epishs mia xara ths HP einai :-)
O scanner epishs ths HP , o 6200c an kai den to exo dokimasei
einai stis listes me tous yposthrizomenous usb-scanners .
H Cameroula ths Creative Webcam montelo CT6840 douleuei kaloutsika
(den yposthrizetai h compression engine pou exei)

Kai h syskeyh pou otan thn agoraza hmoun sxedon sigouros oti
den exa elpida na doulepsei to o ISDN -adapter
Tornado-Typa P , anakalupsa oti yposthrizetai apo to isdn4linux
kai xarh sta scripts pou estele o Jim Kopsomitis gia ton opoia ton
euxaristo doulepse xoris  kanena problhma me to ipppd.

--
NKef (Kefalas Nikolaos) <nkef at otenet.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras