Απαντήσεις στα e-mails (was Re: #linux)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed May 8 01:15:01 EEST 2002

On 2002-05-07 01:55, drcypher wrote:
> Υ.Γ. Ξέρω ότι ορισμένα σημεία που θίγω άπτονται της προσωπικής
> αισθητικής, του στυλ και της νοοτροπίας του καθενός. Ξέρω επίσης ότι
> "περί ορέξεως κολοκυθόπιτα (έτσι γράφεται;)". Αλλά νομίζω ότι σε γενικές
> γραμμές θα συμφωνείτε πως συμβαίνουν εγκλήματα κατά το posting, τα οποία
> καλό θα ήταν να συζητήσουμε ούτως ή άλλως, αφού κάτι τέτοιο πιθανόν να
> προκαλέσει μελλοντικά threads πιο ευχάριστα και εύκολα στην ανάγνωση...

Μακάρι κάποτε ο κόσμος να είναι ένα πράσινο λιβάδι όπου όλοι θα
καθόμαστε ευτυχισμένοι πίνοντας κρασί και θα μοιραζόμαστε τις απόψεις
μας για το πόσο η αισθητική είναι μια υποκειμενική έννοια.  Ίσως,
ποιος ξέρει, ένας μελλοντικός Πλάτωνας να γράψει πολλά βιβλία σε
ηλεκτρονική μορφή για τις συζητήσεις "των Ελλήνων σε κάποια λίστα" με
θέμα την αισθητική, και πόσο αυτή διδάσκεται ή είναι επίκτητη[1].

Αλλά επειδή ο κόσμος δεν είναι τέλειος μάλλον δεν το κόβω να γίνεται
κάτι τέτοιο σύντομα :-P  Πάντως έχεις ένα δίκιο όταν λες ότι μερικές
φορές το threading πάει κατά διαόλου.  Σε αυτές τις περιπτώσεις εγώ
χρησιμοποιώ ένα από τα εξής:

	+ Μαρκάρω όλα τα mail του thread και κάνω "zoom" σε αυτά (στο
	  Pine με το Ζ, στο Mutt με l~T<RET>).  Ύστερα κάνω
	  sort-by-date και τα διαβάζω με ημερολογιακή σειρά.

	+ Κάνω sort-by-thread και όταν δω άσχετο mail στη μέση ενός
	  thread ξεχέζω τον poster σε προσωπικό mail.

	+ Όταν δω ένα Subject που με ενδιαφέρει διαλέξω ένα-δυο
	  keyword και κάνω zoom με βάση το keyword.  Έτσι αν το αρχικό
	  Subject είναι "αχ αυτοί οι γέροι linuxades" και αργότερα
	  αλλάξει σε "σκάστε βλάκες (was: αχ αυτοί οι γέροι
	  linuxades)" θα τα βλέπω όλα τα σχετικά mail όταν κάνω zoom.

- Giorgos

[1] Οποιαδήποτε ομοιότητα με το "Συμπόσιο" του Πλάτωνα είναι τυχαία.