you gotta love this mutt

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Mar 23 01:46:01 EET 2002

On 2002-03-22 22:07, Christos Ricudis wrote:
> At Thu, 21 Mar 2002 07:11:43 +0000,
> Stelios Bounanos wrote:
>
> > Proteinw to Wanderlust, IMHO apla skotwnei ola ta ypoloipa.
> > Customizable & documented mexri ahdias, folders, threads, address
> > book, aliases, templates, nntp, imap, pop, mime, bale kai mailcrypt,
> > w3m & supercite kai terma... Epishs ftiaxnei <favourite beverage> kai
> > einai arketa grhgoros gia lispoprogramma.
> >
> > An soy kinhsa thn periergeia perna apo to http://www.gohome.org/wl/
> > kai meta apo ena-dyo sabbatokyriaka configuration se blepw na sbhneis
> > ola ta alla :)
>
> To 8ewrhsa mia poly omorfh eykairia gia na ma8w na xrhsimopoiw ton Emacs.
> Omologw oti pote moy den ta phgaina idiaiterws kala me thn lisp, an kai
> pisteyw oti otan me gnwrisei kalytera mallon 8a me sympa8hsei. To kalo
> me ta Emacs add-ons einai oti ta perissotera einai orthogonal metaksy toys,
> to kako einai oti briskw ta bindings toy mallon counter-intuitive. Apo
> kei kai pera einai 8ema synh8eias, mexri na ksesynh8isw na grafw aytomatws
> 'joe' h 'vi'.
>
> Kai mia erwthsh gia toys emacsades : Most packages require some customization
> sto ~/.emacs arxeio moy - poio einai to antistoixo system-wide?

Emacs -> Help -> Manual...
Command Line Arguments::
Initial Options::

	   Some initial options affect the loading of init files.  The normal
	actions of Emacs are to first load `site-start.el' if it exists, then
	your own init file `~/.emacs' if it exists, and finally `default.el' if
	it exists; certain options prevent loading of some of these files or
	substitute other files for them.

Thelei ligo psaksimo gia na anakalupseis pos auto to file paei sto
${PREFIX}/share/emacs/site-lisp/site-start.el
alla mallon edo to documentation einai ligo athlio...

Giorgos Keramidas                       FreeBSD Documentation Project
keramida@{freebsd.org,ceid.upatras.gr}  http://www.FreeBSD.org/docproj/