you gotta love this mutt

Christos Ricudis ricudis at giwtoula.paiko.gr
Fri Mar 22 22:26:00 EET 2002

At Thu, 21 Mar 2002 07:11:43 +0000,
Stelios Bounanos wrote:

> Proteinw to Wanderlust, IMHO apla skotwnei ola ta ypoloipa.
> Customizable & documented mexri ahdias, folders, threads, address
> book, aliases, templates, nntp, imap, pop, mime, bale kai mailcrypt,
> w3m & supercite kai terma... Epishs ftiaxnei <favourite beverage> kai
> einai arketa grhgoros gia lispoprogramma.
>
> An soy kinhsa thn periergeia perna apo to http://www.gohome.org/wl/
> kai meta apo ena-dyo sabbatokyriaka configuration se blepw na sbhneis
> ola ta alla :)

To 8ewrhsa mia poly omorfh eykairia gia na ma8w na xrhsimopoiw ton Emacs.
Omologw oti pote moy den ta phgaina idiaiterws kala me thn lisp, an kai
pisteyw oti otan me gnwrisei kalytera mallon 8a me sympa8hsei. To kalo
me ta Emacs add-ons einai oti ta perissotera einai orthogonal metaksy toys,
to kako einai oti briskw ta bindings toy mallon counter-intuitive. Apo
kei kai pera einai 8ema synh8eias, mexri na ksesynh8isw na grafw aytomatws
'joe' h 'vi'.

Kai mia erwthsh gia toys emacsades : Most packages require some customization
sto ~/.emacs arxeio moy - poio einai to antistoixo system-wide?

Christos Ricudis