update named.conf gia diaforetikous providers

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Mar 16 16:44:01 EET 2002

On 2002-03-16 15:15, Peter Pissias wrote:

> Tespa, as mhn polylogw, to provlhma to elysa
> me ena programmataki to opoio diavazei
> to resolv.conf (pou ftiaxnetai me thn epilogh usepeerdns sto ppp/options)
> kai allazei tous ns sto named.conf.
> (ftiaxnei to neo named.conf sto /tmp/named_conf )

Ugly hack!

Giati den kaneis to named sou default nameserver,
kai na to afhseis na kanei autos th douleia tou opws kserei?

	hades:~$ cat /etc/resolv.conf
	search hell.gr freebsd.org
	nameserver 127.0.0.1

Giorgos Keramidas                       FreeBSD Documentation Project
keramida@{freebsd.org,ceid.upatras.gr}  http://www.FreeBSD.org/docproj/