update named.conf gia diaforetikous providers

Peter Pissias petrance at di.uoa.gr
Sat Mar 16 15:15:02 EET 2002

Geia kai xara,

Sto spiti yparxei h exhs katastash :

exw to linux apo to opoio kanw dialup ,
kai afto me ip-masquerade, exhpyretei
ta ypoloipa pc tou lan.
Exw sthsei name server o opoios anebainei
sto ip-up (apla kanei fwd ta requests stous ns tou provider).

To 'provlhma' pou eixa htan pws mpainw me diaforetikous providers
kai polles fores eprepe na allaxw thn seira twn ns
sto named.conf (gia na exw grhgoroteres apadhseis).

Tespa, as mhn polylogw, to provlhma to elysa
me ena programmataki to opoio diavazei
to resolv.conf (pou ftiaxnetai me thn epilogh usepeerdns sto ppp/options)
kai allazei tous ns sto named.conf.
(ftiaxnei to neo named.conf sto /tmp/named_conf )

To programma apla grafei tous name servers pou diavazei apo to
resolv.conf anamesa sta : "forwarders" kai "};" pou vriskei
sto named.conf.

To resolv.conf tha prepei na periexei mono grammes tou styl :
nameserver xxx.xxx.xxx.xxx

kai h grammh sto named pou dhlwnontai oi forwarders tha prepei na
einai : "forwarders { " kai oxi
" forwarders
{
"
(2 grammes)

Anyway , to stelnw gia kathe endiaferomeno.

sto ip-up apla xreiazetai :
cp /etc/named.conf /etc/named.conf.back
cp /tmp/named_conf /etc/named.conf
named (h kill -HUP .... )