update named.conf gia diaforetikous providers

Peter Pissias petrance at di.uoa.gr
Sat Mar 16 19:11:01 EET 2002

> Giati den kaneis to named sou default nameserver,
> kai na to afhseis na kanei autos th douleia tou opws kserei?
>
> 	hades:~$ cat /etc/resolv.conf
> 	search hell.gr freebsd.org
> 	nameserver 127.0.0.1
>
> Giorgos Keramidas                       FreeBSD Documentation Project
> keramida@{freebsd.org,ceid.upatras.gr}  http://www.FreeBSD.org/docproj/

Ma einai default nameserver

root at plutonas:~# cat /etc/resolv.conf
nameserver 127.0.0.1

Apla, otan syndeomai me diaforetiko provider thelw kata
protimish na xrhsimopoiw ton diko tou ns.( O dikos mou
ta kanei ola fwd)

Prin,  evlepa to /etc/ppp/resolv.conf (to ftiaxnei mono tou)
+ ekana edit to /etc/named.conf kai kill -HUP pid .

Twra , apla trexw to programma kai to kanei afto...

Den einai tipota fovero, apla merikes fores ta pc tou lan
(epeidh argouse na erthei h apadhsh apo allon ns)
den kanane resolve to ip tou host (ola ta pc tou lan exoun gia dns to linux)
.