CDRW problems and more ...

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Tue Mar 5 15:38:01 EET 2002

 > Bonjour, bonjour ....
 > Υπάρχει γενικά πρόβλημα με τα rw στο Linux? Πολλές φορές δεν μπορώ να δω όλα
 > τα περιεχόμενα του cd ως χρήστης αλλά μόνο ως root (με απλά cd δε μου έχει
 > συμβεί ποτέ). Και μάλιστα το πρόβλημα δεν εμφανίζεται σε όλα τα αρχεία του
 > cd αλλά σε μερικά και όχι πάντα ... Για την ιστορία έχω SuSE 7.3 Pro.

Μήπως βαζεις Rock Ridge extensions? Αν ναι, τότε δοκίμασε με το -r
switch του mkisofs. Πάντως διαφορά ανάμεσα σε cdr/cdrw δε 8α έπρεπε
να υπάρχει... Όταν κανεις mount το iso image πάνω απο loop πώς έιναι
τα permissions?

 > Επίσης (άσχετο) :
 > Μπορεί μια εφαρμογή να κλωνοποιήσει τον εαυτό της στο παρασκήνιο
 > και να σκοτώσει τον εαυτό της στο προσκήνιο; Δηλαδή, όπως και να την
 > ξεκινήσει ο χρήστης αυτή να καταλήξει να παίζει στο παρασκήνιο;

Μπορεί να κάνει fork(), μετά ο parent κανει exit() και το child
συνεχίζει:

pid_t p = fork();
if (p < 0) {
    perror("fork");
    exit(EXIT_FAILURE);
}
else if (p > 0)          /* parent */
    exit(EXIT_SUCCESS);

/* child code goes here */

Rgds,
/-sb.

--

Stelios Bounanos <sb at dial.pipex.com>          /*\
  ..............7500000 years later:          \ /  ASCII Ribbon Campaign