CDRW problems and more ...

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Tue Mar 5 13:04:01 EET 2002

Bonjour, bonjour ....

Υπάρχει γενικά πρόβλημα με τα rw στο Linux? Πολλές φορές δεν μπορώ να δω όλα
τα περιεχόμενα του cd ως χρήστης αλλά μόνο ως root (με απλά cd δε μου έχει
συμβεί ποτέ). Και μάλιστα το πρόβλημα δεν εμφανίζεται σε όλα τα αρχεία του
cd αλλά σε μερικά και όχι πάντα ... Για την ιστορία έχω SuSE 7.3 Pro.

Επίσης (άσχετο) :
Μπορεί μια εφαρμογή να κλωνοποιήσει τον εαυτό της στο παρασκήνιο
και να σκοτώσει τον εαυτό της στο προσκήνιο; Δηλαδή, όπως και να την
ξεκινήσει ο χρήστης αυτή να καταλήξει να παίζει στο παρασκήνιο;

Tnx,

Tom.

-----
Diamonds are for ever...