CDRW problems and more ...

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Mar 6 17:22:01 EET 2002

On 2002-03-05 12:56, Tom Diamond wrote:
> Bonjour, bonjour ....
>
> Υπάρχει γενικά πρόβλημα με τα rw στο Linux? Πολλές φορές δεν μπορώ να δω όλα
> τα περιεχόμενα του cd ως χρήστης αλλά μόνο ως root (με απλά cd δε μου έχει
> συμβεί ποτέ). Και μάλιστα το πρόβλημα δεν εμφανίζεται σε όλα τα αρχεία του
> cd αλλά σε μερικά και όχι πάντα ... Για την ιστορία έχω SuSE 7.3 Pro.
>
> Επίσης (άσχετο) :
> Μπορεί μια εφαρμογή να κλωνοποιήσει τον εαυτό της στο παρασκήνιο
> και να σκοτώσει τον εαυτό της στο προσκήνιο; Δηλαδή, όπως και να την
> ξεκινήσει ο χρήστης αυτή να καταλήξει να παίζει στο παρασκήνιο;

Ναι φυσικά.  Το πιο απλοϊκό σενάριο είναι αυτό που το parent process κάνει
fork() και γρήγορα μετά exit().  Το γεγονός ότι πατέρας και παιδί όμως
μοιράζονται κάποια πράγματα, όπως file descriptors, κλπ. ίσως να απαιτήσει
να κάνεις λίγο παραπάνω δουλειά.  Στο "UNIX Network Programming" ο Richard
Stevens περιγράφει στα πρώτα κεφάλαια ποια είναι τα βήματα που πρέπει να
κάνεις για να ξεκινήσει ένα πρόγραμμα από command-line και να καταλήξει να
τρέχει σαν daemon στο background.  Είμαι σίγουρος ότι και σε άλλα βιβλία θα
βρεις πληροφορίες, απλά αυτό θυμήθηκα τώρα...

Giorgos Keramidas                       FreeBSD Documentation Project
keramida@{freebsd.org,ceid.upatras.gr}  http://www.FreeBSD.org/docproj/