Για το dosemu λοιπόν.

Manolis Markakis man_mark at otenet.gr
Wed Jun 5 13:17:02 EEST 2002

Πρώτ' απ' όλα ζήτησα συγνωμη για τις φωνές και για τις επαναλήψεις των
μηνυμάτων. Οπότε δεν χρειάζεται να βρίζεις. Έτσι κι αλλιώς πράγματι έχω
δοκιμάσει όσα κατά καιρούς αναφέρονται στις λίστες αλλά τίποτα. Όπως,
ναι έχω 737 γραμματοσειρές κανονικά εγκατεστημένες και ναί στην κονσόλα
και στο xterm βλέπω και γράφω ελληνικά, αλλά μόνο στο Linux. Μόλις τρέξω
το dosemu τίποτα μόνο αλεμπουρνέζικα. Στο δε dosemu.conf έχω κάνει τις
ρυθμίσεις που προτείνονται όπως χρήση του chipset της κάρτας γραφικών η
και χρήση των grvga γραμματοσειρών και πάλι τίποτα. Η ακόμα και μέσα από
xterm όπου δουλεύουν κανονικά τα mode con και τα country.sys αλλά πάλι
τίποτα. Χρησιμοποιώ το τελευταίο dosemu 1.0.2 σε Mandrake Linux 8.2 στο
οποίο βλέπω και γράφω κανονικά Ελληνικά. Οπότε θέλω βοήθεια... απλά.