Για το dosemu λοιπόν.

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Jun 5 20:55:02 EEST 2002

On 2002-06-05 13:15 +0300, Manolis Markakis wrote:
> Πρώτ' απ' όλα ζήτησα συγνωμη για τις φωνές και για τις επαναλήψεις
> των μηνυμάτων. Οπότε δεν χρειάζεται να βρίζεις. Έτσι κι αλλιώς
> πράγματι έχω δοκιμάσει όσα κατά καιρούς αναφέρονται στις λίστες αλλά
> τίποτα.

Ακρίβεια και σαφήνεια παρακαλώ.  Ρυθμίσεις... Τις ακριβείς ρυθμίσεις.

- Στο τάδε αρχείο έβαλα τα εξής...
- Στο δείνα άλλαξα το τάδε...
- Στο εκείνο έβαλα αυτές τις γραμμές...

Έτσι γενικά, έκανα όλα όσα λένε οι λίστες και εμείς να μαντέψουμε τι
έχεις κάνει, σε ποιο αρχείο, τι περιέχει το AUTOEXEC.BAT και
CONFIG.SYS του DOS emulator σου;

Η μαντική είναι παλιά και ξεπερασμένα τέχνη.

Γιώργος.