SOLVED: Printing problems in KDE 3.0(.1) SuSE 8.0

John Salatas john at csn.gr
Wed Jun 5 11:35:03 EEST 2002

Kalimera se olous,
to provlima me tis ektypwseis sto KDE 3 ofeilete telika stin QT (thanks to
Dimitris Kamenopoulos).
Mia lisi einai na peiraxoume to src/kernel/qpsprinter.cpp. Se attachment sas
stelnw to patch.
To dokimasa me ta fonts pou eixan provlima (Tahoma, Courier New) mesa apo
kedit kai douleuei.
Den exw prolabei na to testarw kai me alla fonts (mpas kai dimiourgei alla
provlimata). Koinws USE IT AT YOUR OWN RISK.

P.S. Mallon me autes tis allages gamaw to unicode. Mias kai den exw megali
idea apo programmatismo an mporei as to koitaxei kapoios pou exei asxolithei
me tin QT. Thanks!