ki alles erotiseis !!!

DJ Art djart at linux.gr
Wed Jul 24 20:53:01 EEST 2002

On Wednesday 24 July 2002 16:13, evagelos wrote:

> otan enoo pio filiko den enoo mono xromata , koumpia klp
> alla px : iparxei kati antistixo tou winmx gia linux?
> gia to audiogalaxyc eprepe afou to egkatastisis na aniksis 2 arxeia
> na grapsis kai kati mesase auta
> esto kai apla alla kati . to antistixo programmataki gia win den
> xreiazotan na grapsis tipota meta to install

Σκέφτηκες ποτέ ότι μπορεί να υπάρχουν κάποιοι users που θέλουνε την
ηρεμία τους και να κάνουνε τη δουλειά τους ευέλικτα και γρήγορα
ανοίγοντας αρχεία text για να ρυθμίζουν το κάθε τί ???

εσένα μπορεί να μην σου φαίνεται "ορθολογικό", αλλά υπάρχουν άνθρωποι
που θέλουν/προτιμούν/τους αρέσει/τους βολεύει να δουλεύουν έτσι, και
που δουλεύουν πολύ πιο αποδοτικά και γρήγορα με αυτόν τον τρόπο.

είναι καθαρά θέμα επιλογής. Αν δεν σου αρέσει αυτή η νοοτροπία, απλά δεν
χρησιμοποιείς Linux. Αν βολεύεσαι με τα ήδη υπάρχοντα frontends και
interfaces, έχει καλώς.

> kai to kyriotero "filiko" ta paixnidia. Ama o allos den mporei na
> paiksi to fifa 2003 sto linux...

τί σχέση έχουν τα παιχνίδια με το πόσο "φιλικό" είναι ένα OS. Το DOS για
παράδειγμα, το θεωρείς "φιλικό" ??? Τα παιχνίδια που υπάρχουν για DOS
είναι ΑΙΩΝΕΣ πιο πολλά από τα παιχνίδια για windows.

τα παιχνίδια άστα στην άκρη. είναι μια ειδική περίπτωση. Ένας gamer που
ταυτόχρονα είναι και Linuxάς (η αφεντιά μου για παράδειγμα), δεν τον
πηράζει καθόλου να βάλει και σε ένα διπλανό partition τα Windows για να
παίζει τα παιχνιδάκια του.

ένας Linuxάς που απλά θέλει να ξεσκάσει 2 ώρες παίζοντας κάτι για να
ηρεμήσει, μην ανησυχείς, υπάρχουν παιχνίδια για Linux, θα βρεί. (και
μόνο έναν SNES emulator και 20 ROMS να κατεβάσει, θα είναι καλυμμένος
μήνες ολόκληρους). Σταδιακά, αυξάνονται τα games που γίνονται port σε
Linux.

πάντως για το audiogalaxy, ήταν ότι καλύτερο είχε βγεί, έτσι όπως το
κάνανε με τη μορφή του daemon. το έβαζες remotely σε ένα μηχάνημα πάνω
σε σταθερό δίκτυο (πανεπιστήμιο π.χ, λέμε τώρα) και κατέβαζε τα κέρατά
του. Εξαιρετικά "φιλικό" θα το χαρακτήριζα ;-)
Μεγάλο πλήγμα που έκλεισε ...

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?