ki alles erotiseis !!!

evagelos evagelos at panafonet.gr
Wed Jul 24 19:00:01 EEST 2002

----- Original Message -----
From: "Giorgos Keramidas" <keramida at ceid.upatras.gr>
To: "evagelos" <evagelos at panafonet.gr>
Cc: <linux-greek-users at lists.hellug.gr>
Sent: Wednesday, July 24, 2002 1:07 PM
Subject: Re: ki alles erotiseis !!!

> Συμφωνώ με την άποψη ότι είναι θέμα διαφήμιση.  Αλλά δεν είναι μόνο
> θέμα διαφήμισης στα μαγαζιά.  Ούτε συμφωνώ με την άποψη πως κάτι λάθος
> έχει το Linux που δεν είναι, όπως το λες, πιο "φιλικό".
>
> Αν το Linux του σήμερα δεν σου φαίνεται φιλικό, είναι γιατί προσπαθείς
> να το χρησιμοποιήσεις σαν ένα σταθερό και αξιόπιστο εξομοιωτή των
> Windows τα οποία ακόμα δεν μπορείς να αποχωριστείς.  Πριν από 5-6
> χρόνια που το Linux δεν υπήρχε στα ράφια των μαγαζιών ούτε καν σε
> CD-ROM (κι ας έβγαζε η Infomagic κάθε λίγο καινούρια έκδοση), ήταν με
> [...]
otan enoo pio filiko den enoo mono xromata , koumpia klp
alla px : iparxei kati antistixo tou winmx gia linux?
gia to audiogalaxyc eprepe afou to egkatastisis na aniksis 2 arxeia na
grapsis kai kati mesase auta
esto kai apla alla kati . to antistixo programmataki gia win den xreiazotan
na grapsis tipota meta to install
kai to kyriotero "filiko" ta paixnidia. Ama o allos den mporei na paiksi to
fifa 2003 sto linux...

ps gia na doume o kathigitis tha mou pei kana "kane man, para 43 vivlia klp"
ps2 (2 proxira paradeigmata vrika etsi min pareksigithoume)