ki alles erotiseis !!!

Nikolaos Dionysopoulos nikosdion at in.gr
Thu Jul 25 12:34:01 EEST 2002

evagelos wrote:

[snip]

>otan enoo pio filiko den enoo mono xromata , koumpia klp
>alla px : iparxei kati antistixo tou winmx gia linux?
>gia to audiogalaxyc eprepe afou to egkatastisis na aniksis 2 arxeia na
>grapsis kai kati mesase auta
>esto kai apla alla kati . to antistixo programmataki gia win den xreiazotan
>na grapsis tipota meta to install

Mpzzz... Eixe bgei ena open-source frontend to opoio malista to eixe
symperilabei h Mandrake sthn dianomh ths, sto trito CD (to egka8istouses
me to xeri alla den htan da kai toso dyskolo). Kai symfwnw me thn apopsh
oti an kapoios programmatisths apla barietai kai isa pou kanei port thn
biblio8hkh epikoinwnias sto linux, den shmainei pws to linux einai
dysxrhsto.

>kai to kyriotero "filiko" ta paixnidia. Ama o allos den mporei na paiksi to
>fifa 2003 sto linux...

Edw ftaine kyriws oi etairies paixnidiwn. Alla "ftaiei" ligo kai to
Linux pou den tous parexei mia biblio8hkh (API) antistoixh tou DirectX.
Sthn idanikh periptwsh pou yphrxe ena API source-compatible me to
DirectX den amfiballw oti *ola* ta paixnidia 8a ebgainan kai gia Linux.
Alla akoma oute sto 8ema tou hxou den mporoume na ta broume... OSS, ALSA
kai den kserw gw ti kai o ka8enas trexei oti 8elei. Sta grafika, OpenGL,
GLX klp. Ama eprepe ena paixnidi na ikanopoiei olous toys
sadomazoxistikous syndyasmous driver/layers pou exei balei o ka8e linux
addict sto kouti tou, h anaptyksh tou paixnidiou 8a kratouse gia panta.

>ps gia na doume o kathigitis tha mou pei kana "kane man, para 43 vivlia klp"
>ps2 (2 proxira paradeigmata vrika etsi min pareksigithoume)

Man? Biblia? Ap'oso kserw "man is_linux_user_friendly" dem yparxei :))
Oso gia ta 43 biblia, apla mpes gia 43 leptaa sto freshmeat kai des ti
wraia programmatakia pou kanoun ta panta yparxoun.

--
* Nikolaos Dionysopoulos*
/* Student of Mechanical Engineering at AUTh, Greece*/
web: http://sledge81.tripod.com - email: nikosdion at in.gr
<mailto:nikosdion at in.gr>