latex s

P. Christeas p_christ at hol.gr
Fri Jul 19 02:28:01 EEST 2002

Στις Πεμ 18 Ιουλ 2002 18:51, ο/η drcypher έγραψε:
> Πες μου ότι παρακολούθησες τον πρόσφατο σάλο που προκάλεσα στο
> ntua.discuss. Που ήσουν να με στηρίξεις;! :-)

Δυστυχώς δεν ήμουν εκεί να ρίξω κι εγώ μερικές :)

> [...]
> πακέτου ελληνικών, (το TeXgreek.tar.gz), με διαφορετικές ημερομηνίες
> τελευταίας ανανέωσης και γενικώς διάφορες μικροδιαφοροποιήσεις, οι
> οποίες έχουν τον ίδιο οδηγό εγκατάστασης (τον γνωστό από το Hellug και
> το HOWTO). Είναι δυνατόν κάποιος που έχει ασχοληθεί με το θέμα να
> κοιτάξει τι υπάρχει, να ενημερώσει ή να διορθώσει (έχω δυο ποικιλίες, η
> πιο πρόσφατη δε δουλεύει με το πολυτονικό, πρέπει να το αφαιρέσω) και να
> το διαθέσει από τη Hellug ή από κάπου αλλού; Για να είναι και εύκολο να
> συνεννοούμεθα και να γνωρίζουμε τι εννοούμε λέγοντας "έχω υποστήριξη

Σκεφτόμουν, με την βοήθεια άλλων από τη λίστα να φτιάξω μία παραλλαγή του
greek (σε hellenic) που να έχει τα ίδια, αλλά με iso8859-7 χαρακτήρες (οπότε
δεν θα πέφτουν πάνω στα λατινικά). Μέχρι τον Σεπτέμβρη που μπορεί να βάλω
μπρός, δέχομαι συμμετοχές..