latex s

drcypher drcypher at hack.gr
Thu Jul 18 19:01:01 EEST 2002

On Thu, 18 Jul 2002 15:51:08 +0300
"P. Christeas" <p_christ at hol.gr> wrote:

> Στις Πεμ 18 Ιουλ 2002 10:25, ο/η Kontogeorgis Aristeides έγραψε:
>
> Χαιρετώ κι εγώ.
> Αυτό το ήξερα, θεωρώ όμως απαράδεκτο να λειτουργεί το ελληνικό babel
> με λατινικούς χαρακτήρες. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να είναι απαραίτητα
> τα \languagegreek (αν θυμάμαι καλά) κλπ.
> Κατά τη γνώμη μου το 'a' δεν έχει καμία σχέση με το 'α', είναι άλλα
> γράμματα και κακώς τα συνδέουμε. Επιπλέον, τα fonts χρησιμοποιούν μία
> απαράδεκτη τακτική, αφού οι ελληνικοί χαρακτήρες παράγονται από
> λατινικά σύμβολα.. Γι αυτό βρίζω.

Πες μου ότι παρακολούθησες τον πρόσφατο σάλο που προκάλεσα στο
ntua.discuss. Που ήσουν να με στηρίξεις;! :-)

Πάντως το LaTeX είναι νομίζω μια πολύ καλή επένδυση. Το πρόβλημα το δικό
μου είναι ότι κυκλοφορούν ανεπίσημα από δω και από κει ποικιλίες του
πακέτου ελληνικών, (το TeXgreek.tar.gz), με διαφορετικές ημερομηνίες
τελευταίας ανανέωσης και γενικώς διάφορες μικροδιαφοροποιήσεις, οι
οποίες έχουν τον ίδιο οδηγό εγκατάστασης (τον γνωστό από το Hellug και
το HOWTO). Είναι δυνατόν κάποιος που έχει ασχοληθεί με το θέμα να
κοιτάξει τι υπάρχει, να ενημερώσει ή να διορθώσει (έχω δυο ποικιλίες, η
πιο πρόσφατη δε δουλεύει με το πολυτονικό, πρέπει να το αφαιρέσω) και να
το διαθέσει από τη Hellug ή από κάπου αλλού; Για να είναι και εύκολο να
συνεννοούμεθα και να γνωρίζουμε τι εννοούμε λέγοντας "έχω υποστήριξη
ελληνικών στο LaTeX".

--
Doctor Cypher, Φιλόδοξος Φυσικός Εφαρμογών ;-)
[http://www.hack.gr/users/drcypher]