latex s

drcypher drcypher at hack.gr
Fri Jul 19 19:38:01 EEST 2002

On Fri, 19 Jul 2002 02:27:47 +0300
"P. Christeas" <p_christ at hol.gr> wrote:

> Στις Πεμ 18 Ιουλ 2002 18:51, ο/η drcypher έγραψε:
> Σκεφτόμουν, με την βοήθεια άλλων από τη λίστα να φτιάξω μία παραλλαγή
> του greek (σε hellenic) που να έχει τα ίδια, αλλά με iso8859-7

Ορισμένοι θα θεωρήσουν ότι έχω σκατά στο κεφάλι μου, αλλά πραγματικά με
έχει πιάσει μανία να αντικαταστήσω όλα τα greek του κόσμου σε hellenic
:-)

> χαρακτήρες (οπότε δεν θα πέφτουν πάνω στα λατινικά). Μέχρι τον
> Σεπτέμβρη που μπορεί να βάλω μπρός, δέχομαι συμμετοχές..

 Το Omega δεν ευελπιστεί να κάνει τέτοιο (δεν ξέρω αν το έχετε ακουστά)
με Unicode? Σε αυτό είναι που συμμετέχει και ένας Έλληνας; Ξέρετε τι
γίνεται τελικά με αυτό;
 Πάντως εγώ δεν είμαι Computer Engineer αλλά αν με κάποιο τρόπο
χρειαστεί η ταπεινή μου βοήθεια είμαι διαθέσιμος...

--
Doctor Cypher, Φιλόδοξος Φυσικός Εφαρμογών ;-)
[http://www.hack.gr/users/drcypher]